BusinessDrive

BusinessDrive este un produs educational diagma de tip „Business Game” menit sa ajute participantii sa-si dezvolte si sa-si exerseze cunostintele si abilitatile manageriale.

Conceput ca un mini-MBA si structurat ca un workshop interactiv cu durata de 5 zile, programul include module teoretice care abordeaza, din perspectiva managerial-financiara, principalele „zone critice” ale unei afaceri: Marketing, Vânzari, Productie, Logistica, Resurse Umane, dublate de module practice in care participantii sunt implicati direct in procesul decizional si conducerea unei afaceri realist simulate cu ajutorul unei aplicatii software dedicate, pe parcursul a 4 cicluri anuale de business.

Simularea de business reproduce fidel contextul real economic, incluzând elemente cunoscute sau predictibile precum piata, concurenta, legislatie, dar si elemente aleatoare (fluctuatii de pret, evenimente politice sau sociale).

BusinessDrive se adreseaza cu precadere:

  • Managerilor de diferite niveluri;
  • Persoanelor cu inalt potential din organizatii, sau care urmeaza a fi promovate pe functii manageriale;
  • Antreprenorilor;
  • Persoanelor interesate sa-si dezvolte abilitatile manageriale.

Având ca lectori pe Dragos Popescu si Marius Ghenea, BusinessDrive are la activ peste 20 de sesiuni open – cu aproape 600 de alumni – si numeroase sesiuni in-house, pentru clienti corporate precum: Dacia-Renault, OMV-Petrom, Orange, ING, Bergenbier, etc.

Informatii detaliate despre BusinessDrive (inclusiv datele programate pentru urmatoarele sesiuni open) pe site-ul dedicat businessdrive.ro