40 de motive pentru care nu-ţi merge business-ul

Pentru că te-ai apucat de el doar pentru că te-au dat afară de la corporaţie;

Pentru că deşi ai început acum trei ani, eşti tot în fază de start-up;

Pentru că nu ştii care-i diferenţa între marjă şi adaos. Pe bune, ştii?

Pentru că ştii care-i diferenţa între cash şi profit, dar nu-ţi pasă;

Pentru că îţi alegi angajaţii după gradul de rudenie şi-i concediezi după gradul de alcoolemie; Ai putea să încerci şi invers, for a change;

Pentru că preferi să faci tu treaba angajaţilor în loc să-i laşi pe ei s-o greşească;

Pentru că în excel-urile tale sunt mai multe cifre după virgulă, decât înaintea ei;

Pentru că la şcoală ai făcut „Educaţie antreprenorială” cu profesorul de educaţie fizică;

Pentru că ai tăi te-au învăţat că nu-i frumos să vinzi şi ţi-au spus răspicat că ei nu cresc bişniţari la uşă;

Pentru că, în consecinţă, părerea ta despre economia de piaţă seamănă cu cea a lui Ion Iliescu cu intarsii din Sorin Ovidiu Vîntu;

Pentru că aştepţi reţete magice de la workshopuri gratuite;

Pentru că prea te uiţi în gura lu’ Guran;

Pentru că strângi bani ca să te duci la Tony Robbins, dacă nu anul ăsta, măcar la anu’;

Pentru că strâmbi din nas când auzi „Clientul nostru – stăpânul nostru”, ca să nu mai vorbim de „Guest is God”;

Pentru că ţii morţiş să le arăţi clienţilor că eşti mai deştept decât ei;

Pentru că săptămâna asta ai spus unui client „Nu se poate!”;

Pentru că nu priveşti oamenii în ochi;

Pentru că dai din mână când vorbeşti, ca să fii mai convingător;

Pentru că te îmbraci prost sau fără gust;

Pentru că ai un site mai urât ca al meu;

Pentru că întârzii la întâlniri sub pretextul că n-ai găsit loc de parcare;

Pentru că nu eşti atent la detalii;

Pentru că te pierzi în detalii şi nu vezi „The Big Picture”;

Pentru că n-ai idei;

Pentru că ai idei, dar n-ai idee ce să faci cu ele;

Pentru că nu lucrezi de Rusalii;

Pentru că nu cunoşti pe nimeni la Administraţia Financiară;

Pentru că îţi doreşti să rămâi cu TVA la încasare;

Pentru că pe decontul tău de cheltuieli apar cuvintele „Lucky Strike”, „Durex”, „Faringosept”;

Pentru că ţi-ai ales drept model un ins cu mai puţină şcoală decât ai avut tu vacanţă;

Pentru că n-ai în agendă pe cineva care cunoaşte pe cineva din agenda mea;

Pentru că n-are roţi (a se citi „produse”);

Pentru că are roţi, dar nu sunt unse (a se citi „vandabile”);

Pentru că are roţi unse, dar n-are drum (a se citi „piaţă”);

Pentru că are roţi unse şi drum, dar n-are şofer (a se citi aici);

Pentru că te-ai băgat în imobiliare prea târziu;

Pentru că te-a vrăjit un blogger despre social media şi i-ai dat lui tot ce ţi-a rămas din bugetul de marketing după ce-ai fost în Monaco să sărbătoreşti ieşirea din criză;

Pentru că ai hotărât să te răzbuni astfel pe fosta soţie, căreia, ca s-o cucereşti, i-ai dat pe vremuri 49% din părţile sociale, iar acum nu mai vrea să ţi le cesioneze;

Pentru că, dacă ai fi făcut tu lista asta, ai fi pus în capul ei: „Pentru că nu mai are lumea bani, domne!”;

Pentru că n-ai unul. Îţi deschizi?

Sursa foto: http://docsmarketingmojo.com

Comenteaza

Your email address will not be published. Required fields are marked *