Pentru că te-ai apucat de el doar pentru că te-au dat afară de la corporaţie;
Pentru că deşi ai început acum trei ani, eşti tot în fază de start-up;
Pentru că nu ştii care-i diferenţa între marjă şi adaos. Pe bune, ştii?
Pentru că ştii care-i diferenţa între cash şi profit, dar nu-ţi pasă;
Pentru că îţi alegi angajaţii după gradul de rudenie şi-i concediezi după gradul de alcoolemie; Ai putea să încerci şi invers, for a change;
Pentru că preferi să faci tu treaba angajaţilor în loc să-i laşi pe ei s-o greşească;
Pentru că în excel-urile tale sunt mai multe cifre după virgulă, decât înaintea ei;
Pentru că la şcoală ai făcut „Educaţie antreprenorială” cu profesorul de educaţie fizică;
Pentru că ai tăi te-au învăţat că nu-i frumos să vinzi şi ţi-au spus răspicat că ei nu cresc bişniţari la uşă;
Pentru că, în consecinţă, părerea ta despre economia de piaţă seamănă cu cea a lui Ion Iliescu cu intarsii din Sorin Ovidiu Vîntu;
Pentru că aştepţi reţete magice de la workshopuri gratuite;
Pentru că prea te uiţi în gura lu’ Guran;
Pentru că strângi bani ca să te duci la Tony Robbins, dacă nu anul ăsta, măcar la anu’;
Pentru că strâmbi din nas când auzi „Clientul nostru – stăpânul nostru”, ca să nu mai vorbim de „Guest is God”;
Pentru că ţii morţiş să le arăţi clienţilor că eşti mai deştept decât ei;
Pentru că săptămâna asta ai spus unui client „Nu se poate!”;
Pentru că nu priveşti oamenii în ochi;
Pentru că dai din mână când vorbeşti, ca să fii mai convingător;
Pentru că te îmbraci prost sau fără gust;
Pentru că ai un site mai urât ca al meu;
Pentru că întârzii la întâlniri sub pretextul că n-ai găsit loc de parcare;
Pentru că nu eşti atent la detalii;
Pentru că te pierzi în detalii şi nu vezi „The Big Picture”;
Pentru că n-ai idei;
Pentru că ai idei, dar n-ai idee ce să faci cu ele;
Pentru că nu lucrezi de Rusalii;
Pentru că nu cunoşti pe nimeni la Administraţia Financiară;
Pentru că îţi doreşti să rămâi cu TVA la încasare;
Pentru că pe decontul tău de cheltuieli apar cuvintele „Lucky Strike”, „Durex”, „Faringosept”;
Pentru că ţi-ai ales drept model un ins cu mai puţină şcoală decât ai avut tu vacanţă;
Pentru că n-ai în agendă pe cineva care cunoaşte pe cineva din agenda mea;
Pentru că n-are roţi (a se citi „produse”);
Pentru că are roţi, dar nu sunt unse (a se citi „vandabile”);
Pentru că are roţi unse, dar n-are drum (a se citi „piaţă”);
Pentru că are roţi unse şi drum, dar n-are şofer (a se citi aici);
Pentru că te-ai băgat în imobiliare prea târziu;
Pentru că te-a vrăjit un blogger despre social media şi i-ai dat lui tot ce ţi-a rămas din bugetul de marketing după ce-ai fost în Monaco să sărbătoreşti ieşirea din criză;
Pentru că ai hotărât să te răzbuni astfel pe fosta soţie, căreia, ca s-o cucereşti, i-ai dat pe vremuri 49% din părţile sociale, iar acum nu mai vrea să ţi le cesioneze;
Pentru că, dacă ai fi făcut tu lista asta, ai fi pus în capul ei: „Pentru că nu mai are lumea bani, domne!”;
Pentru că n-ai unul. Îţi deschizi?
Sursa foto: http://docsmarketingmojo.com